woensdag 10 maart 2010

Ding 22 mobiele toepassingen

Hier kan ik heel kort over zijn , ik heb geen mobiel. Heel lang geleden had ik z,n koelkast en die heb ik geloof ik 2 x meegenomen.
Mijn dochter heeft een Black berry , haar kan ik wel wat vragen stellen van wat zij ermee doet.

Ik heb me dochter eens grondig aan de tand gevoelt wat ze allemaal met haar BlackBerry doet.
Ze vind het heel handig dat ze overal en 24 uur per dag haar e-mail kan checken.
Pingen vind ze ook heel handig.
Pingen is een combinatie van  msn en twitter. (is mijn idee) Je kan doormiddel van een code ,met ping ,mensen toevoegen Dus het is een soort communitie. Je kan alleen mensen toevoegen die een BlackBerry hebben.
Je kan zien wat je vrienden of bekende doen of waar ze zijn Als ze dat op Ping hebben gezet.
En wat mijn dochter ook heel handig vind is dat je PING hoort als je een e-mail krijgt.

Al met al leuk voor de jeugd maar niet mijn ding.

Geluk  Theo.

1 opmerking:

  1. Ik ben het met je eens - ik heb dan wel een mobiel, maar die is al meer dan 7 jaar oud. Kan bellen en txten en dat is het. Gebruik het alleen voor nood. Heerlijk rustig!
    Ik had vorige week de blackberry van het werk op proef. Ik was toch wel neiuwsgierig naar wat die allemaal kon. Het was inderdaad praktisch om je email bij te houden. Pingen - dat is nieuw voor mij, wist niet dat die dat ook kon. Wassen en strijken ook een optie? :-)

    BeantwoordenVerwijderen