maandag 15 februari 2010

Ding # 19 Genealogie 2.0

Ik heb even op de volgende sites gekeken;
1. Familie.nl
2.Verwant.nl
3. Geni.com
Mijn stamboom is al helemaal uitgezocht. Ik heb er een uitgeprinte versie van. Mischien is het wel makkelijk om er een digitale versie van te maken. De man die mijn stamboom onderzoekt doet het liefst alles zelf.
Tot in Duitsland zocht hij gegevens. Ik denk niet dat hij blij is met de ontwikkeling dat iedereen mee partisipeert.
FamilySearch Indexing site vind ik niks omdat ze naar de huidskleur vragen (Belachelijk vind ik dat)
Van papier naar digitaal zou ik , als ik een stamboom maak, ook toepassen.
Zo kan je bij een naam ,een geboorte, trouw, en/of overlijdens akte  plaatsen.En foto`s zou ik ook toevoegen.

1 opmerking:

  1. En, waar kom je vandaan? Is ide man die jouw familiegeschiedenis heeft onderzocht ook famile? Welke relatie?
    Verder gede observaties - over de vraag naar huidskleur - best typisch.

    BeantwoordenVerwijderen